O mnie

Moje zdjęcie
Uwielbiam kawę, ciągle gadam o pysznym jedzeniu, patrzę na ludzi i czasem robię im zdjęcia.. ale zawsze zastanawiam się jak bym je zrobiła tu i teraz. Obsesyjnie widzę w B&W ale ciągle szukam kolorów. Przyciagają mnie rośliny, mam szczególną słabość do kwiatów i owoców. Tuż obok są Ci których kocham... uśmiecham się szeroko a moja wyobraźnia wędruje ciagle daleko w przyszłość. Głeboko w środku zawsze mam czas, chociaż często wydaje się, że jest inaczej.

sobota, 9 kwietnia 2011

Uwielbiam niespodzianki!

Właśnie taką zrobiła mi pewna Kasia P., utalentowana artystka która tworzy przepiękne kartki urodzinowe, zaproszenia, albumy na zdjęcia, kartki z gratulacjami i ostatnio nawet filcuje :)
... i gdybym tak wymieniała dalej zabrakło by miejsca na zdjęcia :).
Kasia ma ogromny talent i ja jestem jej wierną fanką.
Gorąco zapraszam do śledzenia jej BLOGa, a jej cudne i niepowtarzalne prace można również zobaczyć i kupić tutaj -> WYLĘGARNIA.
Wracając do mojej niespodzianki, dostałam od Kasi śliczną broszkę i karteczkę z ciepłymi życzeniami.
Lila również została obdarowana śliczną broszką i wpadła na genialny pomysł abyśmy się czasem nimi zamieniały ;)) .. w każdym razie ja nie protestowałam.









... i jeszcze jedno dzieło Kasi, ale już zupełnie nie urodzinowe :).


Kasiu, jeszcze raz DZIĘKUJĘ :))))).

2 komentarze:

  1. Ale super wpis blogowy i tyle radości mi sprawił- tyle miłych słów hihi i jakie cudne zdjęcia:-))) dziękuję Ewelinko bardzo bardzo. Pozdrowienia gorące dla rodzinki.A wiosenna odmiana bloga - bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  2. jejkkuu jekkkuu jakie tu piekne rzeczy ogladam!!! pozdrawiam goraco p.Dudkow;)anita m

    OdpowiedzUsuń