O mnie

Moje zdjęcie
Uwielbiam kawę, ciągle gadam o pysznym jedzeniu, patrzę na ludzi i czasem robię im zdjęcia.. ale zawsze zastanawiam się jak bym je zrobiła tu i teraz. Obsesyjnie widzę w B&W ale ciągle szukam kolorów. Przyciagają mnie rośliny, mam szczególną słabość do kwiatów i owoców. Tuż obok są Ci których kocham... uśmiecham się szeroko a moja wyobraźnia wędruje ciagle daleko w przyszłość. Głeboko w środku zawsze mam czas, chociaż często wydaje się, że jest inaczej.

czwartek, 24 listopada 2011

Kasia + Tomek ... plener!

Przyszła jesień i już prawie nie pamiętam czerwca, z tym większą radością oglądam zdjęcia z tamtego czasu :)).
Jak zawsze w tempie ekspresowym próbuje nadrobić zaległości. Mam mnóstwo planów, pomysłów na które ciągle brakuje mi czasu.
Oby jesień przyniosła więcej chwil dla zdjęć ;).

Miłego oglądania ;)

























2 komentarze:

  1. Rewelacja...a najlepsze są te w kapuście, jeszcze takich nie widziałam.

    A.P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Panna Mloda w kapuście - rewelacja!!! A cała sesja jak to u Ciebie radosna, spontaniczna i niepowtarzalna- super!!!!

    OdpowiedzUsuń