O mnie

Moje zdjęcie
Uwielbiam kawę, ciągle gadam o pysznym jedzeniu, patrzę na ludzi i czasem robię im zdjęcia.. ale zawsze zastanawiam się jak bym je zrobiła tu i teraz. Obsesyjnie widzę w B&W ale ciągle szukam kolorów. Przyciagają mnie rośliny, mam szczególną słabość do kwiatów i owoców. Tuż obok są Ci których kocham... uśmiecham się szeroko a moja wyobraźnia wędruje ciagle daleko w przyszłość. Głeboko w środku zawsze mam czas, chociaż często wydaje się, że jest inaczej.

sobota, 9 czerwca 2012

Warszawa. Kilka chwil.

Bez aparatu, ale na szczęście z telefonem :)... kilka chwil w uroczej Warszawie.
Było krótko, ale naprawdę intensywnie... spacer przez Ogród Saski i Krakowskie Przedmieście, lody i nieoczekiwane spotkanie pewnej podróżniczki ;).
Miłego oglądania!



































2 komentarze:

  1. Zdjęcia cudne!!!! W Twoim obiektywie nawet Warszawa jakaś taka ładniejsza:-. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Kasiu :) ja tylko nie mogę sobie wybaczyć że aparatu zapomniałam :D Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń