O mnie

Moje zdjęcie
Uwielbiam kawę, ciągle gadam o pysznym jedzeniu, patrzę na ludzi i czasem robię im zdjęcia.. ale zawsze zastanawiam się jak bym je zrobiła tu i teraz. Obsesyjnie widzę w B&W ale ciągle szukam kolorów. Przyciagają mnie rośliny, mam szczególną słabość do kwiatów i owoców. Tuż obok są Ci których kocham... uśmiecham się szeroko a moja wyobraźnia wędruje ciagle daleko w przyszłość. Głeboko w środku zawsze mam czas, chociaż często wydaje się, że jest inaczej.

wtorek, 8 czerwca 2010

Kierunek - zachód :)

Tak bardzo lubię wyjeżdżać z Krakowa.. choć na chwilę uciec codziennym rytuałom.
Uciekliśmy na chwilę z dużego miasta, w jednym kierunku... na zachód - 'dziki' zachód :)
Autostrada była prawie pusta. Po drodze spotkaliśmy ogromną chmurę, która ciągnęła się od Katowic aż po sam Lubin.. następnej nocy nie dała spać mieszkańcom Krakowa...

Na końcu tej chmury czekało cudne słońce, które jak na razie nas nie opuszcza .. choć wróciliśmy już do codzienności :).

1 komentarz:

  1. oderwanie od miasta...jak najbardziej udane...zdjecia bajeczne , jak nie z tego świata

    OdpowiedzUsuń