O mnie

Moje zdjęcie
Uwielbiam kawę, ciągle gadam o pysznym jedzeniu, patrzę na ludzi i czasem robię im zdjęcia.. ale zawsze zastanawiam się jak bym je zrobiła tu i teraz. Obsesyjnie widzę w B&W ale ciągle szukam kolorów. Przyciagają mnie rośliny, mam szczególną słabość do kwiatów i owoców. Tuż obok są Ci których kocham... uśmiecham się szeroko a moja wyobraźnia wędruje ciagle daleko w przyszłość. Głeboko w środku zawsze mam czas, chociaż często wydaje się, że jest inaczej.

wtorek, 27 lipca 2010

Zaledwie jedna chwila w Bieszczadach, która zmieniła aż dwa tygodnie.

Bieszczady to dla mnie jedyne miejsce, przez które w 10 minut potrafię całkowicie zmienić swoje plany wakacyjne :)... tak właśnie. Jeden krótki łikend sprawił, że wyjazd nad morze wydał się zupełnie nietrafionym pomysłem. Wróciliśmy tam na krótką chwilę, wystarczyło aby zrozumieć gdzie chcemy być :)
Oto kilka zdjęć z tego co działo się 'na górze'... tam pogoda była cudowna, słońce świeciło mocno a wiatr hulał jak zwykle z całych sił.
Mam nadzieję, że już niebawem wrócę do tego co działo się następnego dnia.. tym razem już 'na dole'. Było całkowicie inaczej ale równie niesamowicie!





1 komentarz: