O mnie

Moje zdjęcie
Uwielbiam kawę, ciągle gadam o pysznym jedzeniu, patrzę na ludzi i czasem robię im zdjęcia.. ale zawsze zastanawiam się jak bym je zrobiła tu i teraz. Obsesyjnie widzę w B&W ale ciągle szukam kolorów. Przyciagają mnie rośliny, mam szczególną słabość do kwiatów i owoców. Tuż obok są Ci których kocham... uśmiecham się szeroko a moja wyobraźnia wędruje ciagle daleko w przyszłość. Głeboko w środku zawsze mam czas, chociaż często wydaje się, że jest inaczej.

poniedziałek, 6 września 2010

LENKA - przemiłe spotkanie i dwie wyjątkowe okazje.

Lenka to mała dziewczynka, która wraz z rodzicami miała swoje pierwsze święto.

Miałam ogromną przyjemność towarzyszyć im w tak wyjątkowym dniu.
Wyjątkowa, bo pierwszej rocznica ślubu i wyjątkowe Chrzciny ich pierwszej córeczki, Lenki.
Wszystko to w jedną niedzielę, wyjątkowo upalną:).

Zupełnie szczerze muszę przyznać, że takie zdjęcia lubię robić najbardziej. Fotografowanie tak radosnych ludzi daje ogromną frajdę :))) ... a fotografowanie dzieci to zdecydowanie mój najczulszy punkt :))).








Dzisiaj tylko kilka zdjęć z przygotowań. Mam nadzieje, że już całkiem niedługo dodam również z Chrztu i uroczystego obiadu.
Tymczasem, miłego oglądania :))).

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne zdjęcia, jak Ty to robisz
    Ewelinko! Pozdrawiam i czekam na ciąg dalszy zdjęć... ania białek

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Aniu :) ...już dodaję dalszy ciąg :)) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń